طراح “میدان‌نبرد ۴″: نسل بعد متعلق به سونی خواهد بود
بهترين و برترين بازي ها تقديم به تمام بازي خورها
تاریخ : یک شنبه 12 خرداد 1392
نویسنده : داني

هیج تعجبی ندارد که مایکروسافت به خاطر تمرکزش بر روی کینکت و ویژگی‌های چندرسانه‌ای کنسول‌اش در مراسم رونمایی از ایکس‌باکس وان مورد خشم بازی‌کننده‌ها قرار بگیرد. در حالی که سونی با اینکه کنسول‌اش را به نمایش نگذاشت, اما به دلیل تمرکز بر روی تکنولوژی ساخت پلی‌استیشن ۴ و بازی‌هایش, مورد ستایش بازی‌کننده‌ها و بازی‌سازها باشد.

با توجه به این موضوع در این چند ماه اخیر واکنش‌های مثبتی از سوی بسیاری از بازیسازها به کنسول سونی دیده‌ایم. یکی از این بازی‌سازها “آلن کرتز”, طراح ارشد هسته‌ی گیم‌پلی “میدان نبرد ۴″ است. کسی که اخیرا در تویتی اعلام کرده است, نسل بعد به سونی و کنسول‌اش تالق خواهد داشت.

این در حالی است که “جان کارمک” از استودیوی “اید سافت‌ور” اعتقاد دارد که هردوی پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان از مهندسی شگفت‌انگیزی بهره می‌برند.

او گفته است که:”این دو, دستگاه‌های فوق‌العاده‌ای از لحاظ مهندسی ساخت هستند. و من در حال حاضر نمی‌توانم یکی آنها را بهتر از دیگری بدانم.”

به نظر می‌رسد همایش E3 امسال, همایش جالبی خواهد شد. از سویی مایکروسافت با بازی‌هایش قصد اثبات خود را دارد. و از سوی دیگر سونی سعی خواهد کرد تا مخاطب خود را نگاه دارد و شاید قیمت کنسول را هم فاش کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخباربازي هاخبرهاي مهم
برچسب‌ها: اخبارجدیدبازی ها
آخرین مطالب